منوی دسته بندی

خرید دستگاه فلزیاب

خرید دستگاه فلزیاب

خرید دستگاه فلزیاب راهی است که می تواند شما را به اهداف خود در کاوش دفینه و طلا برساند. اما اگر این اقدام کورکورانه و بدون آگاهی قبلی صورت بپذیرد می تواند صدمات مالی و روحی جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. متاسفانه بار ها مشاهده شده که افرادی فقط بر اساس شنیده ها از دوستان و آشنایان خود اقدام به خرید فلزیاب می کنند که عملکرد و کارایی لازم را برایشان ندارد یا خود فرد توانایی کار با دستگاه را ندارد.

در هر دو صورت شما بازنده اصلی داستان هستید. بنابراین اگر آشنایی با فلزیاب ها را ندارید حتما مقاله دستگاه فلزیاب چیست و سایر مطلب منتشر شده در سایت را مطالعه کنید.

مشاوره جهت خرید دستگاه فلزیاب

نکاتی که قبل از خرید فلزیاب باید بدانیم؟

حال که با فلزیاب ها آشنایی پیدا کردید و اطلاعات کاملی در مورد دستگاه فلزیاب بدست آوردید باید محیط و شرایط کاوش خود را نیز در نظر بگیرید. اگر هدف از خرید دستگاه

، اپراتوری برای افراد مختلف است که شرایط خاص خود را دارد. اما اگر محیطی که میخواهید دستگاه بزنید برای خودتان است و تجربه کاری اول خودتان می باشد ، باید دستگاه را با توجه به شرایط و محیط کاوش خود انتخاب کنید.

خرید دستگاه فلزیاب
خرید دستگاه فلزیاب

حالا چگونه بدانیم چه دستگاهی برای کار ما مناسب است . بهترین کار این است که در مورد آن با کارشناسان باستان شناس و فروشندگان دستگاه فلزیاب مشاوره بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب مکمن را برای خودتان داشته باشید. برای اینکار می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و با ارسال تصویر مربوط به محل کاوش مشاوره درستی برای انتخاب دستگاه داشته باشید.

گاهی میبیند که با یک دستگاه فلزیاب نقطه زن شما می توانید به هدف خود برسید اما برخی موارد نیز نیاز هست تا از یک اسکنر تصویری یا ردیاب آنتی نیز کمک بگیرید تا موانع موجود را کنار زده به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

انتخاب فلزیاب مناسب برای کاوش :

حالا که تصمیم خود را گرفته اید و با توجه به محیط کاوش خود یکی از انواع فلزیاب ها شامل ؛ فلزیاب بوقی پالسی ، اسکنر تصویری ، ردیاب آنتنی فرکانسی یا فلزیاب چندکاره را انتخاب کرده اید باید به دنبال مدل های موجود از آن دستگاه در بازار بگیرید.

برای این کار می توانید در سطح اینترنت محصولات شرکت های مختلف را مشاهده کرده و آن ها را از نظر قیمت ، کیفیت و کارایی بسنجید تا بهترین ها را از نظر خود جمع بندی کنید. و در نهایت یک یا دو مدل را از بین محصولات شرکت های معتبر انتخاب کرده و برای خرید دستگاه فلزیاب به مراکز فروش آن ها مراجعه می کنید.

6 فاکتور مهم برای خرید دستگاه فلزیاب :

وقتی که می خواهید دستگاهی را خریداری کنید باید ببینید که آن دستگاه قابلیت ها و فاکتور های لازم را برای کاوش دفینه و فلزات را دارد یا نه. هر دستگاهی که در بازار می بینید (فلزیاب خارجی ، فلزیاب ایرانی شرکتی و فلزیاب های دست ساز) دارای کارایی و عملکرد خاص خود می باشد. ولی به صورت کلی باید دستگاه فلزیاب مورد نظر خود را بر اساس فاکتور های زیر بررسی کنید.

راهنمای خرید دستگاه فلزیاب
راهنمای خرید دستگاه فلزیاب

عمق کاوش فلزیاب : عمق نفوذ دستگاه در زمین یکی از مهمترین فاکتور های برای کاوشگران می باشد. یک دستگاه گنج یاب حرفه ای باید دارای حداقل عمق کاوش 3 متر باشد. عمق کاوش دستگاه فلزیاب به عوامل گوناگونی از جمله تکنولوژی ساخت فلزیاب، نوع خاک محیط کاوش، شرایط آب و هوایی، جنس و اندازه هدف و… بستگی دارد.

تکنولوژی ساخت : دستگاه های فلزیاب از نظر تکنولوژی کارکرد شامل VLF و پالسی ، BFO هستند. اگر به دنبال دفینه های ارزشمند هستید که در عمق قرار دارد باید از فلزیاب بوقی پالسی استفاده کنید. اگر به دنبال تکه های طلا یا سکه در سطح زمین هستید می توانید از فلزیاب VLF کمک بگیرید.

کویل یا لوپ فلزیاب : اندازه لوپ فلزیاب و تکنولوژی ساخت آن در عمق کاوش و ثبات دستگاه تاثیر مستقیم دارد. و هر چه کویل دستگاه بزرگتر باشد قادر است عمق بیشتری را سنس کند. البته بزرگی کویل باید با دستگاه سازگار باشد. بنابراین حتما از شرکت های معتبر خریداری کنید تا به مشکل برنخورید.

قدرت تفکیک فلزیاب : تفکیک فلزات یعنی اینکه دستگاه قادر است در حین کاوش فلزات مختلف مانند طلا ، آهن ، مس و … را از هم تفکیک کرده و هر یک را با بوق متفاوت یا به صورت عددی بر روی نمایشگر نشان دهد. هر چقدر یک دستگاه از قدرت تفکیک بسیار خوبی برخوردار باشد از هدر رفتن وقت و هزینه جلوگیری به عمل می آید.

تنظیمات دستگاه : یک دستگاه فلزیاب خوب در کنار رابط کاربری بسیار راحت باید دارای تنظیماتی همچون بالانس فلزیاب ، محدود سازی عمق کاوش، تنظیم میزان حساسیت دستگاه و… باشد.

قیمت دستگاه فلزیاب : قیمت فلزیاب اصلی ترین فاکتور برای خریداران محسوب می شود و باید در نظر بگیرید که همیشه قیمت بالا دلیلی بر باکیفیت بودن و کارایی دستگاه ندارد و همچنین ارزان بودن دستگاه دلیل بر بی کیفیت آن نیست.

فلزیاب های خارجی به خاطر ممنوعیت واردات همیشه از نظر قیمت بسیار بالا تر از نمونه های داخلی می باشد. فاکتور هایی که در بالا به آن اشاره کردیم همگی در قیمت دستگاه تاثیر زیادی دارند.

راهنمای خرید دستگاه فلزیاب
راهنمای خرید دستگاه فلزیاب

تست در حضور مشتری :

در هنگام خرید دستگاه فلزیاب حتما دستگاه را در زمین طبیعی یا صخره تست کرده تا از عملکرد و کارایی آن مطمئن شوید و بعد خریداری کنید. در بعضی مواقع افراد سودجوء از عدم آگاهی خریداران استفاده کرده و فلزیاب تقبلی و بدون کارکرد را با تست دروغین و از پیش تعیین شده به فروش می رسانند. بنابراین همیشه با صبر و حوصله و آگاهی کامل خرید کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

عمق کاوش فلزیاب پالسی
عمق کاوش فلزیاب پالسی

گارانتی و خدمات پس از فروش :

یک از موارد مهم که متاسفانه خیلی از خریداران به آن بی توجهی می کنند ، خرید دستگاه فلزیاب بدون گارانتی یا خدمات پس از فروش است که بعدا در هنگام خرابی دستگاه یا نیاز پیدا کردن به قطعات دستگاه به یاد آن می افتند. مثلا فلزیاب های خارجی که در بازار به فروش می رسند هیچ کدام گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند ، زیرا شرکت های معتبر خارجی در ایران نمایندگی رسمی ندارند. بنابراین برای خرید دستگاه فلزیاب حتما به شرکت های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید در آینده از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

آموزش نحوه کار با فلزیاب :

یادگیری کار با دستگاه فلزیاب از خود دستگاه نیز مهم تر است. فلزیاب ابزاری است که می تواند شما را به اهدافتان برساند. اما اینکه بتوانید با دستگاه به صورت اصولی و حرفه ای کار کنید تضمینی است برای موفقیت شما در کاوش. فرقی نمی کند دستگاه 10 میلیونی خریداری کنید یا فلزیاب 200 میلیونی ، زمانی که درکی از آن نداشته باشید و نتوانید با آن درست کار کنید ، دستگاه شما با یک اسباب بازی فرقی نمی کند.

همیشه این نکته را به کسانی که قصد خرید دستگاه فلزیاب دارند ، گوش زد می کنیم که در کاوش دفینه 50 درصد دستگاه فلزیاب و 50 درصد دیگر نیز اپراتوری است که با آن کار می کند. بنابراین در هنگام خرید دستگاه فلزیاب ، به موضوع آموزش کار با دستگاه بسیار توجه کنید و از فروشنده بخواهید تا صفر تا صد کار با دستگاه را بهتون یاد بدهد. بعد از آن نیز شما باید آنقدر تمرین و تکرار داشته باشید که مسلط به کار با دستگاه شوید. پس برای کاوش محل خود به هیچ عنوان عجله نکنید.

سخن پایانی :

امیداوریم که مطالب گفته شده برایتان مفید بوده باشد و دید کلی و مناسبی را برای خرید دستگاه فلزیاب پیدا کرده باشید. اگر نیاز به مشاوره تلفنی یا سوالاتی را در زمینه خرید فلزیاب دارید می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید. برای مشاده قیمت محصولات ما می توانید بر روی لیست قیمت فلزیاب کلیک کنید.

فلزیاب شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید