منوی دسته بندی

دستگاه عتیقه یاب

دستگاه عتیقه یاب

عتیقه به شیئی قابل حمل گفته می شود که در قدیم به دست بشر ساخته شده باشد. یکی شی عتیقه زمانی دارای ارزش است که کمیاب ، منحصر به فرد و دارای کیفیت بالا باشد یا به هر چیز قدیمی که قابل گردآوری در کلکسیون ها باشد عتیقه می گویند.

ظروف فلزی یا سفالی ، سکه ها ، سلاح های قدیمی و دیگر اشیاء ارزشمندی که معمولا از عمر آن ها بیش از صد سال گذشته باشد می توان به عنوان عتیقه نام برد. برای پیدا کردن اشیاء قدیمی می توانید از دستگاه عتیقه یاب یا طلایاب کمک بگیرید و با کاوش در مکان های باستانی و ارزشمند شانس خود را امتحان کنید. 

دستگاه عتیقه یاب
دستگاه عتیقه یاب

آشنایی با گرانترین عتیقه جات دنیا :

در کدام مکان ها به دنبال عتیقه بگردیم؟

  1. شمشیر ناپلئون
  2. ظرف مخصوص سوپ لوئی پانزدهم
  3. کتابخانه و قفسه رومیزی کلاسیک
  4. تاج الماس
  5. ظرف امپراتوری مینگ
  6. فلاسک ماه
  7. شیپور جنگ قرن ۱۱
  8. جعبه بدمینتون لیختن اشتاین
  9. کتاب رمزنگاری شده لئوناردو داوینچی
  10. گلدان پادشاهی چینگ

همانطور که می دانید ایران کشوری باستانی و دارای تمدن چندین هزار ساله می باشد که در جای جای آن می توان شواهد و آثار متعددی از فرهنگ و تمدن مردمان اعصار مختلف را مشاهده کرد، آثاری که هر یک معرف هویت و تاریخ ساکنان این فلات گسترده است.

از میان شهر های باستانی ایران شوش ، همدان ، شیراز از نظر تاریخی بیشتر مورد توجه قرار دارد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ وجه نباید آثار باستانی و تاریخی که نشان از تمدن ما در طول تاریخ را دارد ، به بهانه کشف طلا و عتیقه جات تخریب کرد.

دستگاه عتیقه یاب برای کاوش :

برای اینکه بتوانید اشیاء قدیمی و یا ارزشمند مانند سکه ، طلا و … را پیدا کنید نیاز به دستگاه فلزیاب یا طلایاب دارید. دستگاه های مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید از آن ها برای این امر استفاده کنید. اگر به دنبال کاوش قبر هستید تا شانس خود را برای یافتن اشیاء ارزشمند امتحان کنید ، پیشنهاد میکنیم حتما از یک فلزیاب نقطه زن پالسی استفاده کنید. برای مشاهده دستگاه ها و محصولات فلزیاب شیراز می توانید به صفحه لیست قیمت فلزیاب مراجعه کنید.

معرفی چند دستگاه مناسب برای عتیقه جات :
فلزیاب شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید