منوی دسته بندی

دستگاه فلزیاب حرفه ای

دستگاه فلزیاب حرفه ای

دستگاه فلزیاب حرفه ای یکی از ابزار های حیاتی و مهم برای کاوشگران می باشد که هدف اصلی آن ها کشف گنج و دفینه های قدیمی می باشد. به همین منظور در این مطلب می خواهیم به امکانات و ویژگی های اساسی دستگاه فلزیاب حرفه ای بپردازیم . اگر شما هم علاقه مند به عرصه کاوش هستید یا به دنبال خرید دستگاه گنج یاب یا فلزیاب حرفه ای می گردید

پیشنهاد می کنم حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید با دیدی باز اقدام به خرید فلزیاب کنید. امیداورم که این مطلب بایتان مفید بوده باشد. اگر سوالی هم برایتان پیش آمد می توانید در زیر همین مطلب مطرح کنید ، در اسرع وقت جوابگوی شما عزیزان هستم.

دستگاه فلزیاب حرفه ای
دستگاه فلزیاب حرفه ای

دستگاه فلزیاب حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

  1. یک دستگاه فلزیاب خوب باید حداقل عمق کاوش 4 متری را داشته باشد.( البته با تست اصولی در خاک چند لایه ، 4 متر عمق زنی کند.)
  2. فلزیاب حرفه ای باید قابلیت تنظیم فرکانس کاری را داشته باشد.
  3. گنج یاب پیشرفته باید مجهز به نشانگر حساسیت باشد.
  4. یک طلایاب حرفه ای در کنار بالانس اتوماتیک باید دارای بالانس دستی نیز باشد.
  5. فلزیاب حرفه ای باید حداقل 60 درصد توانایی حذف ذرات را داشته باشد. دستگاه هایی که توانای حذف ذرات بالاتری دارند معمولا از قیمت بیشتری برخوردار هستند.
  6. دستگاه فلزیاب حرفه ای باید قابلیت تفکیک فلزات را داشته باشد یا مجهز به حالت جاست گلد (فقط طلا) باشد.
  7. تکنولوژِی کارکرد فلزیاب حرفه ای پالسی یا PI است نه سیستم VLF زیرا فلزیاب های وی ال اف از عمق نفوذ پایینی برخوردار هستند.
  8. تصویری بودن دستگاه فلزیاب ویژگی است که می توانید از آن برای نتیجه گیری بهتر استفاده کنید ولی این قابلیت نباید در عملکرد دستگاه تاثیری داشه باشد. فلزیاب های تصویری در دو نوع اسکنر مگنومتر و فلزیاب پالسی تصویری هستند.
  9. قیمت دستگاه فلزیاب یکی از فاکتور های مهم برای خرید دستگاه محسوب می شود اما به هیچ وجه نباید بالا بودن قیمت یک دستگاه را دلیلی بر حرفه ای یا کارامد بودن آن به حساب آورد.
  10. دستگاه فلزیاب حرفه ای باید توانایی تست در شرایط محیطی مختلف را داشته باشد و بهترین محیط برای تست دستگاه فلزیاب ، زمین تست چند لایه است که شامل ساروج ،مواد معدنی،ذرات مختلف ،آهک ،ذغال ،ریشه درخت ،بتن ،خاک مرطوب و ……می باشد.
  11. گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از موضوعات مهم در خرید فلزیاب است و حتما دستگاهی را انتخاب کنید که دارای گارانتی معتبر باشد.

قیمت دستگاه فلزیاب حرفه ای :

وقتی بحث قیمت یک محصولی می شود ، مردم فکر می کنند که هرچه قیمت یک کالا بالاتر باشد حتما از کیفیت و کارایی عالی برخوردار است و بالعکس. همان طور که در بالا اشاره کردیم قیمت دستگاه فلزیاب نباید ملاکی بر حرفه ای بودن آن باشد.

یک دستگاه فلزیاب حرفه ای باید در زمین کاوش ، ثبات و دقت و کارایی خود را نشان دهد و نه صرفا روی کاغذ. بنابراین برای اینکه بتوانید دستگاهی مناسب برای خود انخاب کنید باید فاکتور های بالا را در هنگام خرید در نظر بگیرید.

تست دستگاه فلزیاب حرفه ای

نکته ای مهم برای خرید دستگاه گنج یاب :

اگر علاقه مند با کاوش هستید و تصمیم گرفته اید که دستگاهی را خریداری کنید ، بهترین کار این است که فلزیاب های معروف و محبوب بازار را شناسایی کرده و بعد از تست و بررسی یکی از آن ها را خریداری کنید.

زیرا اگر دستگاه گنج یابی در بین کاوشگران محبوب باشد حتما فروش بالایی نیز داشته است و از این رو شرکت سازنده آن تلاش می کند تا رضایت مشتریان خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین بروزرسانی های نرم افزاری و سخت افزاری بدست بیاورد و از محصول خود در بازار پشتیبانی کند.

فلزیاب شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *