منوی دسته بندی

دستگاه گنج یاب با عمق زیاد

دستگاه گنج یاب با عمق زیاد

دستگاه گنج یاب با عمق زیاد برای دفینه یابی

پیدا کردن گنج و دفینه از دیرباز بین مردم بسیار رواج داشته و با روی کار آمدن دستگاه گنج یاب و فلزیاب به تعداد علاقه مندان عرصه کاوشگری نیز افزوده شده است. داشتن یک دستگاه گنج یاب با عمق زیاد و قدرت تفکیک عالی یکی از فاکتور های مهم برای کاوشگری و کشف دفینه و طلا است.

اکثر افراد در کشور های اروپایی به این فعالیت به چشم سرگرمی و تفریح نگاه می کنند ، اما در ایران و سایر کشور های باستانی به خاطر وجود دفینه ها و گنجینه های ارزشمند قضیه کاملا متفاوت می باشد. به موفقیت رسیدن در زمینه کاوشگری مستلزم داشتن دانش و آگاهی کافی در مورد علائم و آثار گنج یابی ، دستگاه گنج یاب با عمق بالا و تجربه اپراتوری با دستگاه فلزیاب می باشد.

دستگاه گنج یاب چیست ؟

دستگاه گنج یاب سیستمی الکترونیکی که قادر است به روش های مختلف فلزات زیر زمین را کشف و اطلاعات آن را در اختیار کاوشگر قرار دهد. این دستگاه ها در مدل های مختلفی وجود دارند و با توجه به نوع کارکردی که ارائه می دهند شامل فلزیاب بوقی پالسی ، فلزیاب آنتن راداری (ردیاب آنتنی) ، گنج یاب تصویری ، یون یاب هستند.

هر یک از این مدل ها کاربرد و کارایی خاص خود را دارند و برای اینکه بتوان به بهترین نتیجه ممکن در کاوش رسید باید از هر یک از این سیستم ها به صورت مکمل استفاده کرد.

دستگاه گنج یاب با عمق زیاد
دستگاه گنج یاب با عمق زیاد

دستگاه گنج یاب با عمق زیاد 

همان طور که میدانید دفینه هایی که در ایران قرار دارند به صورت معمول در عمق بالای 3 متر قرار دارند و برای کشف آنها نیاز به دستگاه فلزیاب با عمق بالا می باشد. از این رو فلزیاب های خارجی که از تکنولوژی VLF استفاده می کنند ، مناسب کشف دفینه نیستند.

یکی از سیستم هایی که در بین کاوشگران بسیار محبوب است و عملکرد و کارایی ایده الی برای پیدا کردن طلا در عمق بالا مورد استفاده قرار می گیرند ، فلزیاب نقطه زن پالسی می باشد.

البته با هر نوع فلزیاب پالسی نیز نمی توان به موفقیت رسید ، زیرا باید با توجه به شرایط محیطی دستگاه انتخاب کنید. به صورت کلی کاوشگران حرفه ای از دستگاه چندکاره که شامل نقطه زن ، ردیاب ، اسکنر تصویری است ، برای پیدا کردن گنجینه ها استفاده می کنند.

از کجا فلزیاب با عمق 5 متر خریداری کنیم

اگر به دنبال دستگاهی می گردید که بتوانید به راحتی عمق بالای 5 متر را کاوش کنید ، پیشنهاد می کنم به لیست قیمت محصولات ما سر بزنید و اطلاعات دستگاه فلزیاب آنتارس و فلزیاب تسلا اسکن را مطالعه کنید. اگر هم به دنبال سیستم ها چندکاره حرفه ای هستید می توانید به بخش فلزیاب های مکمل مراجعه کنید و اطلاعات دستگاه ها را به همراه ویدیو معرفی آنها ببینید.

فلزیاب شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید