منوی دسته بندی

دستگاه گنج یاب ماهواره ای

دستگاه گنج یاب ماهواره ای

وجود گنجینه های ارزشمند در ایران باعث شده است تا تکاپوی کاوشگران و مردم برای پیدا کردن گنج و دفینه روز به روز در حال افزایش باشد.

در 80 درصد موارد آگاهی مردم نسبت به این حرفه و فعالیت فقط در حد حرف های شنیده شده از دوست و آشنا می باشد و همین امر باعث شده است که خیلی ها وقت و سرمایه خود را در این راه هزینه کنند و به هیچ نتیجه درستی دست پیدا نکنند.

موضوع مهمی که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم دستگاه گنج یاب ماهواره ای است که این روز ها شایعات زیادی در مورد آن در بازار شنیده می شود.

راه موفقیت در کاوش دفینه چیست

لازمه موفقیت در این حرفه علاوه بر خرید یک دستگاه گنج یاب خوب، داشتن تجربه و آگاهی درست در مورد علائم و آثار باستانی است. تمامی دفینه هایی که در کوه ها و مکان های خاص وجود دارند به وسیله علائم باستانی خاصی نشانه گذاری شده اند. اگر قصد دارید وارد این حوزه شوید و به موفقیت برسید باید در مورد آثار و نشانه گنج اطلاعات کافی و مفید را داشته باشید تا بتوانید مکان ها دارای ارزش را تشخیص دهید.

علاوه بر درک و شناخت علائم باستانی باید شما یک اپراتور دستگاه فلزیاب با تجربه ای باشید تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را از کار خود بگیرید. متاسفانه دید خیلی از مردم نسبت به این کار کورکورانه می باشد و فکر می کنند که فقط با خرید دستگاه گنج یاب می توانند گنج و طلا پیدا کنند. البته هیچ کاری غیر ممکن نیست در صورتی که اصولی و همراه با تلاش ، صبر باشد.

آیا دستگاه گنج یاب ماهوراه ای واقیعت دارد؟

خیر دوستان ، فلزیاب ماهواره ای کلا وجود خارجی ندارد و دروغ تبلیغاتی و کلاهبرداری می باشد که برخی افراد برای مقاصد مختلف مطرح کرده اند و متاسفانه اکثر مردم هم باور کرده اند که می تواند از طریق ماهواره گنج و دفینه پیدا کرد.

وقتی در موتور جستجوی گوگل در مورد فلزیاب ماهواره ای سرچ کنید با عناوین مختلفی مانند نرم افزار گنج یاب ماهوراه ای برای گوشی ، اسکن ماهواره ای یا برنامه فلزیاب ماهواره ای ناسا و … رو برو می شوید که فقط و فقط به قصد کلاهبرداری راه اندازی شده اند. برای اینکه گول افراد سودجوء را نخورید سعی کنید آگاهی و اطلاعات خود را در زیمنه دستگاه فلزیاب و گنج یاب به روز کنید.

دستگاه گنج یاب ماهوراه ای
دستگاه گنج یاب ماهوراه ای

یک داستان واقعی در مورد کلاهبرداری با فلزیاب ماهواره ای !

مدتی پیش یک فردی با کارشناس فروش ما تماس داشته و به دنبال کارشناس باستان شناس و اپراتور فلزیاب برای کار خود می گشت ، ادعا می کرد که قبل از اینکه با شرکت ما تماس بگیرد در شبکه اجتماعی اینستاگرام با فردی به اصطلاح کارشناس آشنا می شود

و طی هماهنگی ها و صحیت هایی که با هم داشته اند ،تصاویر و ویدیو های خود را برای کارشناسی ارسال می کند و کارشناس مورد نظر هم بر اساس تصویری ارسالی ادعا می کند که مکان شما دارای ارزش باستانی می باشد ، اگر می خواهید کارشناسی دقیقی انجام شود باید مبلغ 25 میلیون را واریز کنید تا از نزدیک کارشناسی شود.

طی هماهنگی های انجام شده کارشناس به مکان مورد نظر می رود و با ارزش بودن مکان را تایید می کند و عکس و تصاویر جدیدی از مکان تهیه کرده و مبلغ کارشناسی را نیز دریافت می کند و برای تجزیه و تحلیل تصاویر و تشخیص ورودی ها برمیگردد.

بعد از چند روزی این فرد با کارشناس تماس میگرید تا نقطه ورودی ها را از کارشناس بگیرید که کارشناس ادعا می کند که این کار بسیار سنگین است و باید حتما از دستگاه گنج یاب ماهواره ای برای تشخیص ورودی ها کمک بگیرید و لازم است که مبلغی حدود 150 میلیون را مجدد باید واریز کند تا با کمک دوستان خود از طریق ماهواره اسکن کرده و ورودی ها را نشان دهد.

همین اتفاق باعث می شود تا بنده خدا به تکاپو افتاده در سطح اینترنت به دنبال اطمینان از وجود فلزیاب ماهواره ای باشد و صورت اتفاقی با کارشناس ما تماس می گیرد و متوجه موضوع کلاهبرداری می شود. متاسفانه از این قبیل اتفاق ها به شکل های گوناگونی هر روز در حال رخ دادن می باشد.

فلزیاب شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید